Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-16, 09:04   #4
Memnon

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Bra tanke KP. Under har hänt förr! Det vet alla som spelar mycket/ofta eller följer fotobll intensivt. Har dock lärt mig (personlig tanke) att inte vara för girig och gapa efter för mycket. Säg nu att Malmö gör en kanon match och det står 0-0 eller 1-1 med 15 min kvar. Med -1,5 så lever du i stort sett inte. Ska ganska mycket till då om Lazio ska hänga 2 baljor. Däremot så lever du mycket bra på raka 1:an. Allt som behövs är ett mål. Vi kan väl alla komma överens om att MFF inte kommer leda matchen med 10-15 min kvar (personlig tolkning av det du skrev. Kan vara fel). Om nu Malmö överpresterar så tror jag att de som mest kan hålla ett X relativt länge men att de inte orkar hålla emot i 90 minuter. Skulle nu Lazio som du säger bomba på och leda med 2,3-0 så är vi försäkarade på raka 1:an om de skulle släppa in ett skitmål eller två i slutet av matchen. Men som sagt. Vi alla tänker/spelar på olika sätt. Skönt att bolla lite om det dock! Hoppas att ditt handikapp sitter med goda marginaler för då sitter mitt maxspel med goda marginaler..

Har du ingen spread KP?

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Aut Vincere Aut Mori!

Senast redigerad av Memnon den 2012-08-16 klockan 09:33.
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat