Citat:
Ursprungligen postat av HL333982
Med tanke på att oddset droppat rätt hårt sen han la upp spelet (och hade droppat hårt innan) så tyder det ju iallafall på att just detta spel var/är bra. Med det inte sagt att han med all säkerhet är en bra bettare men verkar iallafall inte vara fel ute vad gäller denna match. Och det tycker jag ska creddas. BOL
|
Absolut, det ser onekligen ut som han (och många med honom) sitter på rätt sida sett till hur oddsen rört sig på denna matchen. Men tack vare tidigare inlägg från rekaren så tycker jag det kan vara relevant att veta om det är ett "plus spel" eller inte.
Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av tipparen1
Uselt. Ber om ursäkt för den. Här kommer ännu ett spel, det inom citattecken är taget från min blogg:
"Jag tar med ett bet från "Mina plus-spel", som en ursäkt för det senaste usla överspelet. Nu är det inte Europa-fotboll men iom att jag plockar det från min betaltjänst så får det gå här i bloggen.
Fluminense-Palmeiras, hemmlag att vinna @ 1.83 Pinnaclesports
Spelstopp: 23:30.
Insats:4.5/5"
Forca Fluminense!
|
Själv strävar jag efter att alla spel ska gå plus men alla är vi ju olika och det är ju bara bra det. Hur som, hoppas detta går vägen för er alla och reken i sig är bra skriven men är det inte taget från "plus spelen" så kanske man ska vara försiktig!?