Citat:
Ursprungligen postat av vessl123
Om du har spelat själv på matchen och väljer att starta en tråd här för att diskutera kring matchen så är det väl OTROOOOOOOOOOLIGT självklart att du skriver dina egna tankar först!?
Eller hur tror du detta forumet hade sett ut en tips-lördag med 709 matcher som spelas samtidigt om varenda medlem ska starta en sån här meningslös tråd om varje match? Det hade blivit ganska rörigt, minst sagt.
Folk slutar fan aldrig förvåna en. 
|
Citat från sharps.se
"Varje medlem, ny som gammal har rätt att skapa en tråd och fråga vad den än önskar som berör Sharps.se, odds, betting eller allt annat spelrelaterat utan att bli bemött med en låst tråd då samma frågeställning kanske behandlats tidigare.
Här ska vi svara på allas frågor."
Min tanke med tråden var att skapa ett forum som behandlade den ovannämda matchen då jag själv när jag la ut tråden inte hade bestämt mig vad jag skulle spela. Hade inget specifikt att komma med alls eftersom först och främst var på jobbet och hade inte läst/rekat/kollat statistik INGET hade jag gått igenom om matchen.
Ska jag vara helt ärlig vilket jag alltid är så verkar ni vara ganska hjärntvättade och fyrkantiga. Finns väll inget "fel" sätt att börja behandla, reka, gå igenom osv en match. Alla vägar är väl bra när du får ett slutresultat som innebär en vinst @ 2,10 ggr degen. Eller?
Rätta mig gärna om jag har fel. Jag är långt ifrån perfekt när det gäller rekar! Jag lär mig nya saker varje dag av personer som är duktiga på det skrivna ordet. Finns hur många sätt som helst att börja en "tråd". Trodde ni var mer "open minded" här för att "bolla" lite kring en match och inte behöver ha utgången i första inlägget. Vad nu mitt spel i detta fallet skulle ha varit vilket jag inte visste vid skrivande stund.
Och det sparas inte på krutet när ni som känner att ni äger denna sidan och har varit här länge ska bedöma ett inlägg eller en tråd.
Chilla lite va? Hört talas om ödmjukhet? (Ödmjukhet är en personlig egenskap. En ödmjuk person har en balanserad självuppfattning och är medveten om sina begränsningar.)
//Memnon