Citat:
Ursprungligen postat av Memnon
Meningslöst? Varför vill du veta mina tankar kring matchen? Om ngn nu har spelat på den så har man väl egna tankar! Eller? Trodde forum var till för att snacka om matcher? Jag la inte ut ngn rek.
Följer ni min tvitter så ser ni att mitt spel satt på matchen iaf  god afton
|
Låt dig inte avskräckas av skrämmande inlägg från gamla rävar. Håll dig kvar här, gå inte tillbaka till RoK. Det är bara det att folk generellt sett inte startar en tråd här om en specifik match bara för att fråga om någon har något tips. Det kan verka märkligt att du har valt ut just den, om det inte finns något speciellt med den som fångat din uppmärksamhet.
OM det finns något som faktiskt fångat din uppmärksamhet så vore det ett utmärkt diskussionsunderlag att utgå från. Även om det bara är att det ena laget har bra bortastatistik och det andra dålig hemmastatistik. Då fyller säkert någon på mer info åt det ena eller andra hållet, och så är man igång.
Och som en liten parentes kan jag väl tycka att det är märkligt att du undrar varför andra skulle vilja veta dina tankar kring matchen. Du om någon bör väl vara den som har tankar över huvud taget kring den matchen, eftersom du startade tråden. Eller?