Följande dubbel spelas i tyska Regionalliga Bayern och österrikiska Erste Liga:
Würzburger Kickers-FV Illertissen fler än 2.5 mål + St. Pölten-SV Horn fler än 2.5 mål 2.47@Bet365
Ligatian Würzburger Kickers (5 2 1 2 9-10 7) har fyra raka ligamatcher över 2.5 mål. Båda hemmamatcherna har gått över 3.5 mål. 3-2 mot Rain (13:e) och 2-2 mot Fürth II (14:e) har det blivit. 192 centimeter långe och 90 kilo tunge anfallaren Christopher Bieber (5/3 ligamål) och mittbacken Sebastian Sonnenberger (5/4 ligamål) har gjort sju av lagets nio mål. Ligaledarna FV Illertessen (5 3 2 0 13-6 11) är obesegrade så här långt. Laget har vunnit båda bortamatcherna och båda har gått över 4.5 mål. 4-1 mot Seligenporten (8:e) och 3-2 mot Rain (13:e) har det blivit. Anfallsparet Vitalij Lux (5/3 ligamål) och Thorsten Rinke (5/3 ligamål) har gjort tre mål vardera så här långt. Jag hoppas på fler mål ikväll av dessa herrar.
St. Pölten (4 3 1 0 13-4 10) leder liga så här i inledningen och är dessutom obesegrade. Laget har vunnit tre målrika matcher mot de tre lag som ligger i botten av ligan. Jag tror att det blir tuffare mot SV Horn idag men jag tror ändå på en hel del mål. St. Pölten saknar försvararen Manuel Rodl (4/1 ligamål) och mittfältaren Peter Brandl (4/0) och det är då framförallt defensiva avbräck. Framåt är det den spanska anfallsduon Jano (4/2 ligamål) och Daniel Lucas (2/4 ligamål) har gjort det bra framåt. Ligafemman SV Horn (4 1 1 2 8-10 4) får tillbaka försvararna Marco Salvatore (3/0) och Sasa Pantic (3/0) samt mycket viktige anfallaren Michael Wojtanowicz (3/3 ligamål) är alla tillbaka från avstängningar. Laget har gjort fem mål i sina två bortamatcher så här långt.
Dubbeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp för dubbeln är 18.30 men matcherna finns också som livespel @ bl.a. Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: ttsuper (+10)
Senast redigerad av soulman den 2012-08-10 klockan 17:16.
|