Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-03, 10:20   #1
soulman

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Fotboll 3 augusti

Följande två singlar spelas i ukrainska Vyscha Liga och rumänska Liga I:

Hoverla Zakarpattia-Zorya Lugansk fler än 2.5 mål 2.26@Pinnacle Sports
Pandurii Targu Jiu-Ceahlaul fler än 2.5 mål 2.19@Pinnacle Sports

Båda ligorna är i inledningsfaserna med tre respektive två matcher spelade vilket kan göra det mer svårbedömt men jag har ändå feeling för mål i de här matcherna då det finns en del som talar för det.

Nykomlingarna Hoverla Zakarpattia (3 0 0 3 4-9 0) har inlett med tre förluster men mot tufft motstånd. Laget har emellertid gjort mål mot topplagen Shakhtar Donetsk (1:a) och Dynamo Kiev (3:a) vilket talar för mål även ikväll. Alla tre inledande ligamatcher har gått över 3.5 mål. Hoverla Zakarpattia har i princip alla spelare tillgängliga vilket även motståndarna har. Zorya Lugansk (3 2 0 1 5-4 6) har börjat ganska bra med två vinster och en förlust i de tre inledande matcherna. Laget har gjort mål i alla tre matcher och två av dem har också gått över 2.5 mål. I den enda bortamatchen vann Zorya Lugansk med 2-1 mot Metalurg Donetsk (15:e). Mittfältaren Ilya Galyuza (3/3 ligamål) har utmärkt sig offensivt så här i initialskedet av ligasäsongen. Det här känns på förhand som en match med en hel del mål i och jag hoppas och tror på åtminstone tre.

Pandurii Targu Jiu (2 2 0 0 8-2 6) har inlett ligasäsongen med två vinster och toppar med det tabellen. Senast vann laget med 2-0 borta mot Gaz Metan Medias (14:e) och i ligapremiären blev det hela 6-2 hemma mot Universitatea Cluj (8:a). Jag förväntar mig ett offensivt hemmalag och högst troligen spelar Pandurii Targu Jiu återigen med tre anfallare. Nye unge mittfältaren, från Steaua Bukarest, Mihai Radut (2/1 ligamål) har imponerat i de två inledande matcherna. Framåt har nigerianen John Ibeh (2/3 ligamål) levererat. Stämning och truppstatus är på topp hos hemmalaget. Ceahlaul (2 0 1 1 2-7 1) förlorade med 5-0 i premiären mot Petrolul Ploiesti (6:a) men senast spelade man 2-2 hemma mot regerande mästarna CFR Cluj. Båda matcherna har således gått över 3.5 mål. Den ende spelaren som saknas är argentinske mittfältaren Lucas Garcia (0/0).

För er som inte har Pinnacle Sports finns nästan lika bra odds @ Bet365.

Båda singlarna spelas med ganska höga insatser. Spelstopp 19.00 samt 20.30.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1), hultmaniac (+10), Soap (+2)

Senast redigerad av soulman den 2012-08-03 klockan 17:10.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat