Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-27, 19:53   #1
AndreasB1897

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

2012-07-28 Rangers (Chile) - Deportes Iquique (Chilean Primera)

Datum: 2012-07-28
Tid: 02:00
Sport: Fotboll
Land: Chilean
Liga: Chilean Primera
Match: Rangers (Chile) - Deportes Iquique
Period: ft

Spel: Deportes Iquique +0
Insats: 5.00
Odds: 2.020
Bolag: Bet365

Motivering:
Tänkte bjuda på en REK från min favoritliga, Chile.

Rangers är obesegrade i årets upplaga av Apertura. Man spelade senast 2-2 borta mot Santiago Wanderers efter en sen kvittering i 86:e minuten. Jag såg matchen och Rangers var inte värda en enda poäng i den matchen, man låg på kontring men inte ens det lyckades man med, målen kom till genom tillfälligheter. Förra året så slutade Rangers på en 14:e plats och med ett hemmafacit på 4-1-3, 11:e bäst i ligan.

Deportes Iquique är ett bra lag med mycket talang i sig. Förra året så slutade man på en mycket bra 3:e plats och åkte sedan ut i en rysare mot Colo Colo, (3-3 och 1-2). Deportes har inlett årets Apertura med 1 vinst, 1 oavgjord och 1 torsk. I senaste matchen så lyckades man spela 0-0 hemma mot giganten Universidad De Chile, vilket i mina ögon är mycket imponerande. Förra året så hade man ett borta facit på 4-4-0 (11-4 i målskillnad) vilket var det andra bästa bortaspelet i hela ligan, bara O'Higgins hade ett bättre facit men det var också på 16 poäng.

Jag tycker inte oddset ska vara över 1.9 på Deportes +0 då jag anser att Deportes har snäppet större chans att åka hem med 3 poäng. Nu har oddset stigit sen jag tog detta spelet, varför vet jag inte men det är väl bara att tacka och ta emot.

Lycka till, mot 3 av 3 idag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Deejan10 (+3)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat