Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-11, 23:07   #8
soulman

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i Campeonato Brasileiro Serie A:

Corinthians-Botafogo fler än 2.5 mål 2.02@Pinnacle Sports

Många tror på en målsnål match men jag tror att det kan bli åtminstone tre mål i den här matchen. Det finns en del som talar för det. Corinthians kan nu också fullt ut fokusera på ligaspelet efter framgångarna i Copa Libertadores.

Hemmalaget saknar anfallarna Emerson Sheik (1/0), Jorge Henrique (1/0) och Liédson (6/1 ligamål). På topp startar istället talangen Romarinho (4/2 ligamål) och Élton (6/0 men 11 ligamål för Vasco da Gama förra säsongen). Det viktigaste är emellertid att man ställer upp med starkast möjligast mittfält med Alex (2/0), Ralf (2/0), Paulinho (1/0) och Danilo (2/1 ligamål). Speciellt Alex och Paulinho är vassa framåt. Jag tror på mål för Corinthians i natten smatch.

Botafogo (7:a) har gjort det bra så här långt. Till den här matchen saknar laget mittfältarna Vito Júnior (7/2 ligamål) och Jadson (6/0) och sedan tidigare saknas anfallsstjärnan Herrera (5/4 ligamål) som lämnat klubben. Jag tycker ändå att offensiven ser rätt så vass ut med Elkeson (5/1 ligamål) på topp, sensationen Cidinho (3/2 ligamål) och Felype Gabriel (5/1 ligamål) på kanterna samt Andrezinho (5/2 ligamål) centralt. Viktigt att notera är att Botafogos samtliga sju ligmatcher har gått över 2.5 mål.

Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 00.30 men matchen finns också som livespel @ bl.a. Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ttsuper (+5)

Senast redigerad av soulman den 2012-07-11 klockan 23:13.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat