Formen är inte på topp men trägen vinner. Följande singel spelas i kinesiska Super League:
Jiangsu Sainty-Shanghai Shenhua 1 2.25@Bet365
Jag spelar 1:an i detta derby mellan ligatvåan Jinagsu Sainty och bottenlaget Shanghai Shenhua (14:e). Jiangsu Sainty visar strålande hemmaform medan man måste sätta ett stort frågetecken för Shanghai Shenhuas form. Oddset för hemmavinst har stigit under senaste halvtimmen vilket jag inte kan förstå. Jag tror på en målsnål match men 1-0 till Jiangsu Sainty duger gott.
Hemmalaget har enligt uppgifter inte några nya problem inför matchen. På hemmaplan (7 6 0 1 19-4 18)är man som sagt riktigt bra. Senast blev det 3-1 hemma mot Guangzhou R&F (6:a) efter bl.a. två mål av lagets rumänske anfallare Cristian Danalache (15/10 ligamål). Jag hoppas att han hittar nätet även i dagens match.
Shanghai Shenhua har tre raka bortaförluster i ligaspelet mot Qingdao Jonoon (13:e), Changchu Yatai (5:a) och Henan Jianye (16:e). Anfallaren Joel Griffiths (7/2 ligamål) är fortsatt borta, Didier Drogba är inte spelklar och enligt obekräftade uppgifter kan även Nicolas Anelka (11/2 ligamål) saknas. Det ser tunt ut framåt.
Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 13.40 men matchen finns också som livespel @ bl.a. Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: ttsuper (+5)
Senast redigerad av soulman den 2012-07-08 klockan 12:46.
|