Ämne: Scam or what?
Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-13, 09:50   #4
Sonny

Sonnys avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1804
Standard

Om det är scam eller inte vågar jag faktiskt inte svara på. Det är nog inte 100 % scam, däremot kan man verkligen fråga sig om det är värt att betala 2340 kronor för det där. Man vet ju inte ens riktigt vad man får.

Angående de automatiserade botarna så är ju det inget nytt och revolutionärt. Frågan är bara hur mycket av det jobbet som man ska göra själv. De pratar om automatiserade system men vi får ju ingen inblick i hur väl de fungerar. Att skaffa en robot är inget problem, att lära sig att tjäna pengar med hjälp av robotarna är något helt annat.

Sedan verkar de erbjuda ett riskfritt spel hos ett bolag, en bonus som man med all säkerhet kan ta del av även om man inte är med i fotbollspengar.

Det där med payback express är förmodligen inte heller något märkvärdigt. Det verkar handla om bonushoreri och vill man lära sig att bonushora kan man lika väl läsa guiden som finns här på sharps helt gratis.

Kort och gott tror jag inte att det helt och hållet är scam. Däremot skulle åtminstone inte jag pröjsa 2340 kronor när man inte alls vet vad man får. Det känns som en onödigt korkad risk att ta, i synnerhet i en bransch där det mesta som säljs faktiskt är scam.

Nu gjorde jag dig säkert inte mycket klokare, men jag gav dig ett svar i alla fall. Förhoppningsvis finns det någon här på forumet som faktiskt köpt produkten och som kan ge dig ett klokare svar.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat