Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-26, 21:04   #22
himmler

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 155
Standard

Fusk=det enda jag frukar !

när jag lägger 1 lir på denna sport , i övr så slipper jag ju X-risken som ju förstör så mkt inom lagsport. Kan bara de bästa inom sporten så här långt, visste inte ens ngt om Tsonga när jag spela mot hnm i mötet med Del Porto förra helgen. Del Potros odds var mkt lägre, om jag känt till Tsongas styrka(5 på Atp) hade ja nog lirar ett annat spel. Kan redan mkt mer än för 1 vecka sen, Del Potro åter av intresse, 3-0 i set mot 64 på Atp ger 1,25 just nu. Om jag kör detta lir , blir jag ju tvungen kompl med minst 1 spel. Vet faktiskt inte än hur det blir, finns alltid risk med 3-0 o det lär ta tid innan jag blivit hyfs på sporten. Åter till rubriken , för c:a 15-20 år satt Borg hos Guillo på tv o berättade om sitt liv, då nämnde han att medvetet la sig i !:a omg i mgn mindre turn i Tyskland-78 o därmed fixade 1 hel nöjesvecka. Det hände ngn till oxå innan han la av o händer säk många spelare än idag , sånt kan du ju aldr skydda dig mot som spelare. Förh-vis = dock oddset så lågt på fav att det inte lockar till spel.
himmler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat