Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-16, 00:20   #1
newyork

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 10
Standard

"Slå spelbolagen på fingararna"

Har läst runt här på forumet och ser att man pratar om odds kring 1,5 - 2,1.. Och diverse uträkningar tabeller osv...

Helt övertygad om att detta fungerar för vissa som lär sig alla dessa termer uträkningar...

Har spelat fotboll större delen av mitt och ser på en hel del fotboll och använder min kunskap till att satsa. (Satsar ej med hjärtat) Jag tycker om att slå spelbolagen på fingrarna kallar jag det...

Tex på detta:

Chelsea mot Barca i CL- där man 3 dagar innan avspark fick odds (5) för en etta... Spelade matchdagen på 4,85

Annat är El classico Real borta mot Barca odds (4)

(Naturligtvis är jag också medveten om att säkert 7 eller 8 av 10 matcher hade Barcelona vunnit, men är inte tanken att hitta just dem gångerna dem inte gör detta, ger jo bra betalt!!?) Anledningen till att jag spelade var för att:

Osäkert med tränarens framtid
Osäkert kring backlinjen
Dåligt form
Stort press / Fans och Media

Jag tror på expertisen finns hos den enskilda individen.. Tex Om du nu skulle satsa på vem som åker ut i nästa avsnitt av lets dance då går du och sätter dig hos "Saras salong" och snackar lets dance.. Där finns pengar/kunskap och hämta...

Eller om du nu ska spela på nått lag i Qatar, Kuwait eller Iran... Kan va läge och höra med någon som har koll på läget där nere.. Tror knappast att unibet bet365 eller några andra bolag har några större kunskaper om desa ligor... Där finns pengar och hämta!!

Eftersom jag då som alla andra här spelar för att vinna så undrar hur länge till jag kan köra på som jag gör innan det vänder och det blir en negativt trend..

Anser mig själv och vara nybörjare på detta därav får tråden skapas här bland alla andra rookies...

Bara en tanke!!

Tacksam för reflektioner.
newyork är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat