Ämne: Dagens Länk
Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-25, 09:45   #1
Lemasive
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Dagens Länk

Alla har vi massor med roliga eller allvarliga saker att visa upp, mycket försvinner i chatten och det är ganska synd då det är massor av kvalitet.

Här är det alltså enbart länkar till sidor/tidningar/forum osv och inte bilder eller youtubeklipp som kommer finnas.

Dagen i ära är denna länk från mig

http://www.svenskafans.com/spanien/barcelona/forum.aspx

Spoiler:
Namn: Mido
Sänt: 2012-04-25 10:37
VIKTIG MEDDELANDE!!!!

Jag skriver det här inlägget med tårar i ögonen! Igår kväll var jag heelt förkrossad, en kropp utan själ, hade svårt å andas, mådde väldigt väldigt dåligt... kanske jag skrev några hårda ord mot er eller klubben, men tro mig så mkt jag ÄLSKAR denna klubb att jag skiter allt som är roligt ilivet, bara min klubb mår bra så mår jag bra å tvärtom... jag vill om ursäkt till ALLA cules om jag var hård mot er efter gårdagens match, och framför allt till klubben som jag avgudat sen jag va 12 år (nu e jag 30 år),, d som gör mes ont är, att klubben har haft så MKT motgång att väldigt många HATAR oss verkligen för att vi började vinna titlar å har blivit bäst i världen, dom e såå ovana att se oss bäst, så när man åker ut i viktiga cuper så vet jag att många man u,madrid, milan fans tänker, åhhh äntligen e dom ute... men vet ni vad, vi kommer tillbaka starkare än nånsin, vi kommer vara som ett ben i halsen... en stolt cule, stolt att ha blått å rött blod...

I spoilern kan ni läsa lite av all den ofrivilliga humor som plastsupportrar delar med sig av.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat