Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-04, 17:33   #3
soulman

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i polska Ekstraklasa:

Cracovia-Podbeskidzie fler än 2.5 mål 2.76@Pinnacle Sports

Det här kan vara ett riktigt långskott men jag tycker det finns en hel del som talar för minst tre mål i den här matchen.

Jumbon Cracovia ligger pyrt till med sex omgångar kvar av Ekstraklasa. Chansen att klara sig kvar känns som mycket liten. Det enda som gäller ikväll är vinst men det känns för mig som mycket svårt då laget möter ligaåttan Podbeskidzie som ligger på säker mark och kan spela helt avslappnat. Jag tror på en öppen match ikväll och jag hoppas då också på mål.

Cracovia har inte vunnt på ett bra tag. Lagets fyra senaste ligamatcher har samtliga gått över 2.5 mål och tre av dessa har dessutom gått över 3.5 mål. Till den här matchen saknar laget två försvarare, två mittfältare och en anfallare helt säkert. Mittfältaren Bartczak (21/0) är avstängd, försvararen Nawotczynski (10/0) och anfallaren Grzelak (2/1 ligamål) utgick i senaste matchen. Vidare är burundiske mittfältaren Ntibazonkiza (18/2 ligamål) mycket tveksam till spel.

Podbeskidzie kan som sagt spela helt utan press. Senast gjode man ingen bra insats och nollade på hemmaplan men i de två föregående bortamatcherna har laget visat målform. Näst senast blev det vinst borta mot Lechia Gdansk (14:e) med 3-2 och i matchen före blev det 2-2 borta mot ligatvåan Ruch. Lagets två senaste bortamatcher har alltså båda gått över 3.5 mål. Jag hoppas på upprepning även ikväll.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 18.45 men matchen finns som livespel @ bl.a. Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strateg (+1), PetterPee (+10), ttsuper (+5), ladenstar (+1)

Senast redigerad av soulman den 2012-04-04 klockan 17:46.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat