Citat:
Ursprungligen postat av PHX
Haha, njae... det var trots allt i gruppen (Barcelona/Inter var "favoriterna" i dödens grupp - därmed båda nöjda med 0-0?) och i gruppen betyder bortamål inte ett ruttet piss jämfört med i slutspelet... så varför anstränga sig - Barcelona lirade 0-0 även mot Rubin Kazan uppe i Ryssland (känns som det är Barcelona som styr "0-0 resultaten" här och inte Inter).
Nej, nu är det blodigt allvar och jag säger det igen, finns inte en chans att Chelsea går för 0-0 här...
Ancelotti kanske aldrig lär sig läxan... men spelarna som var med förra året lär ha gjort det!
|
varför skulle barca nöja sig med att spela 2 st 0-0 matcher när dom fick stryk hemma mot rubin? Vi som följde gruppen vet att barca låg farligt till där ett tag för avancemang, så den motiveringen har jag svårt att köpa.
Ända läxan drogba har lärt sig är att hur mycket man än jagar och skäller på domaren så ger inte han dig ett mål för det.