Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-24, 11:13   #1
trenbolonex

trenbolonexs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 161

10.000
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

24/2 20.45 FA-cup Stoke - Manchester City

Match: Stoke - Manchester City, spelstopp: 20.45
Spel: Stoke (DNB, +0.5, +1, U2.5)

Odds:
Stoke DNB @ 2.0 (bet365)
U2.5 @ 1.65 (NB)
+0.5 @ 1.6 (Bodog)
+1 @ 1.5 (GAB)

Nåväl, min första REK här på Sharps. Har faktist aldrig REKAT
Denna REK handlar om underskattade Stoke! Ett lag som fortsätter att krossa, MEN vinner dom inte så blir det ALLTID lika!

Nåväl, detta är andra gången de spelar mot varandra denna månaden. Den första slutade oavgjort. Men det blir det fjärde mötet mellan lagen inom loppet av två månader.

City har vunnit endast en gång under de senaste sju möten mellan dessa två lag.
Stoke har blivit slagen en enda gång i sina senaste 10 hemmamatcher (Birmingham) och 10-0 ATS i sin senaste tio matcher. Medan City visat sig vara i urusel form. Utan Tevez, är jag är säker på att City inte kommer att kunna göra mycket.

Mancini gick även ut och sa att "de ska spela Stoke stil i fotboll denna gång och ha en chans att vinna". Citerar igen "Mot Stoke, kommer bollen alltid att finnas i luften. Så vi kommer att förbereda för ett annat spel och inte spela vår fotboll."
I grund och botten säger, "vi vet inte hur man kan slå dessa killar, låt oss försöka spela deras spel".

Medan Stoke är taggade och redo att gå fullt ut. City kommer att möta Chelsea på lördag och kan vara mer inriktade på det spelet.

Lycka till! Är det något jag missat så säg till så får jag redigera, annars lägg gärna till mer info som stödjer min REK

Senast redigerad av trenbolonex den 2010-02-24 klockan 11:31.
trenbolonex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat