Bedömning av insats
Hej, jag sitter och tänker så det knakar och tror mig ha kommit rätt än så länge, men vet inte hur jag ska ta det vidare nu.
Jo, det är såhär. Jag har kollat ett par matcher där jag bedömt sannolikheten för att dem ska gå in för att sedan räknat ut vad jag vill ha för odds för att spela. Tar två exempel:
Match 1: Lag 1 - Lag 2 - 2.44 är oddset jag vill ha (har även lagt på marginal) - 2.48 är oddset jag får
Match 2: Lag 3 - Lag 4 - 3.66 är oddset jag vill ha (har även lagt på marginal) - 4.75 är oddset jag får.
Låt säga att min bedöming är helt rätt. Har försökt att räkna ut hur mycket pengar jag får tillbaka per spelad hundralapp. Är jag inte helt ute och cyklar så får jag cirka 29 spänn per hundring spelad på match nr 2 och plussar drygt 1 kr på match nr 1. Det jag suttit och klurat på mest är hur mycket jag ska satsa för att få ut mest av mina spel. Det är nu min hjärna inte kommer vidare i hur jag ska tänka, förutom att det rimligtvis bör vara högre insats på match 2. Men jag vill mer specifikt få en fingervisning vad som generellt är bäst, inte bara i den här situationen. Visst jag kan göra det enkelt för mig och flatbetta men känns som det finns bättre alternativ.
Någon som har någon bra taktik eller förslag ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|