Ämne: Lika som bär
Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-20, 22:26   #407
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

kärringen på slutet då. Inte för att jag hörde ett ord av vad hon sa..skrek mena jag. Men vilket djävla rivjärn.

Titta först i dag då jag spelar in allt jag ska se, och det blir en del, och därför blir det en dags fördröjning på vissa sändningar. Inte ens det som går utan reklam kan jag se live för jag är så van vid att kunna stoppa och backa när jag t ex missat vad GW mumlat om.

Förstår inte hur folk är funtade som orkar traggla igenom samma reklam timme för timme och dag efter dag. Jag skulle inte stå ut och till skillnad mot dom flesta andra har jag ändå all tid i världen

Efterlyst är ett perfekt spolningsprogram. När man spolat förbi reklam, inför snack före reklamen och efterlysningar av stulna hjullastare så återstår bara knappa 35 minuter av den där timmen. Och sen Bodström tog över slipper man titta alls.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat