Citat:
Ursprungligen postat av Wagner
Då kör vi igen och 50 Drachmer$ till den som är först. Kommer 40 sek in i klippet, 1:40 med reklamen, så man får vara snabb att stoppa. Å andra sidan tror jag nunan visats i varenda program hittills så den som följt med (ordvits  ) känner igen nyllet.
Dra av cirka 10 år från dagens utseende så hamnar vi mer rätt. Ni ska få en bild sen och dom är lika. Så vem där? http://www.filipochfredrik.com/tv-ar...tt-6-sasong-1/
|
Hahaha... Detta slår fanimej allt!
Om ni tittade på Filip och Fredrik idag så ser ni att ovan nämnde herre var med i programmet. OCh vart bodde denna subtila herre? Jo, i Eslöv. Vem bor mer i Eslöv? Jo, undertecknad!
Mitt försvarstal:
Nej. Eslöv är inte någon romantisk tillflyktsort för sämre begagnade polacker som söker efter kärlek hos en tröstande äldre herre.
Det ni fick se på TVn är dessvärre delvis representativt för denna idyll. Överskottet av WT är ständigt närvarande och jag satt med "skämskudden" genom hela programmet.
En jävla miss att jag inte kände igen herren i klippet med andra ord. Dessvärre kände jag igen Paula redan när dom träffade henne på tåget. Att hon sa att hon bodde i Lund understryker Eslövs mindervärdeskomplex till grannstaden...
Nej fy och tvi vale!