Citat:
Ursprungligen postat av dellgren
Du kommer fram till en del vettigheter. Att spela för att göra en match mer intressant är ett väldigt risktagande. Man ska spela för att spela och inget annat. Annars tappar man nog en del långsiktighet (som du själv säger).
Skit i spelen ett tag. Njut av fotbollen (eller vilken idrott som helst) i ett par månader utan att spela på det. Den är nog så underhållande utan att man ska behöva ha den oron över pengar.
Med insikten att du har varit spelmissbrukare så gör du bara helt rätt i att skippa det. Då är det inte värt det längre.
|
Ska jag vara helt ärlig så tror jag att 80% av de som satsar är spelmissbrukare. Naturligtvis kan detta vara tragg i nattamössan, förhoppningsvis inte. Kommer jag igång igen så är det augusti månad, när man tänker efter så är det skönt att dra in ex pengar i månaden utan några komplikationer.
Sedan påstår du att styrkan i sharps är att man kan rygga folk... Kom igen, om vi ska vara ärliga så måste man för att ändå lägga av en kassa på 10-20 000 kr på en person. Så är det inte helt orimligt att kräva 700 spel, och om de sedan går 110 % roi + så är det bra. För att rygga detta så måste du få exakt samma punkter som spelarna, är det sedan en oregelbunden spelare som inte ger ut sina spel samma sekund man lägger dem så är det svårt.
Bara genom att tappa 5-8 punkter så kommer du att tjäna avsevärt mindre pengar(om du ens går +) än den du ryggar.