Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-10, 01:05   #4
dellgren
Super Moderator

dellgrens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Tyvärr så är det den bittra sanningen. Är bara 20 år men man blir som sagt bara äldre och visare.

Kanske är det så när man har ett chelsea-hjärta som gör att man blir bitter, tror inte på långsiktighet(ryssen) och det smittar av sig. Men nu när man faktiskt tänker efter så har jag inte direkt dragit in 2000 kulor in i månaden.
Har egentligen efter en väldigt usel månad gått 30% minus i februari (av kassan), och då börjar man fråga sig ifall hårt arbete inte alltid lönar sig.

Förhoppningsvis så stämmer detta och jag vet att det finns folk som verkligen anstränger sig (zenap, robind, icash bla.) som verkligen går + på att värdesätta spel. Tyvärr så har det alltid varit ett sätt att göra en match mer intressant för mig. När jag tittar på den, med olika sällskap, en sorts drog helt enkelt.

Folk kan skratta åt spelmissbruk, men frågan är om den inte är vanligare än vad man tror.

Jag har helt klart spelmissbrukat.
Du kommer fram till en del vettigheter. Att spela för att göra en match mer intressant är ett väldigt risktagande. Man ska spela för att spela och inget annat. Annars tappar man nog en del långsiktighet (som du själv säger).

Skit i spelen ett tag. Njut av fotbollen (eller vilken idrott som helst) i ett par månader utan att spela på det. Den är nog så underhållande utan att man ska behöva ha den oron över pengar.

Med insikten att du har varit spelmissbrukare så gör du bara helt rätt i att skippa det. Då är det inte värt det längre.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat