Fin analys på Panthers-Penguins!
I de senaste av Penguins matcher har inte deras förstalina varit den som utmärkt sig utan det är linan bestående av Sullivan, Staal och Dupuis som burit laget. Sist gång de möttes (4-1 Penguins @Panthers) var Malkin förstastjärnan med ett mål och Neal andrastjärnan med ett mål och en assist i en match där Panthers gav Penguins PP fyra gånger (0-4).
I kvällens match tror jag Panthers drar på sig många utvisningar och straffas obarmhärtigt av heta (7-0-0 senaste 7) Penguins med en förstalina som vill komma igång igen lagom till Crosbys återkomst. Florida må aspirera på slutspel, men en vinst på besök i Consol Energy Center mot ett Pittsburgh med gasen i botten lär inte hända ikväll och har inte hänt sen januari 2009.
Enda kruxet är att Letang är frånvarande. Med honom är de 25-10-5 och utan 15-11-0 och deras powerplay har inte sett i närheten lika bra ut med Niskanen där bak.
1.50 är verkligen i minsta laget för ML, men skulle de hamna i underläge tidigt borde det vara spelvärda odds på en Penguinsvändning.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: nausea (+2)
|