Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-05, 18:52   #8
Persa

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Nu förstår jag faktiskt inte alls hur du menar? Om jag har ett freebet där "stake is not returned" så vinner jag ju exakt den summan som freebetet är på om jag förlorar på bolagssidan och vinner på Betfair.

Huruvida oddset är tamt eller ej saknar ju helt betydelse då vår insats ökar exponentiellt. Det värsta som kan hända är breakeven, risken för att det ska ske minskar vi drastiskt genom att spela en högoddsare på bolaget.

Vi är ju inte intresserade av att satsa samma summa, vi vill ju vinna summan av freebetet, om det sen innebär att vi måste exponera oss för 2k för att vinna 200 spänn är skit samma. Det är utfallet vi är intresserade av och det är att vi ska förlora på bolagssidan för att vinna våra 200 kr eller vad det kan handla om.

Varför krångla till det? Om vi utan ansträngning vinner 250 varför ska vi nöja oss med 125. Jag är inte alls med på din tankegång här. Missar jag någonting i ditt resonemang?
Självklart förstår jag ditt resonemang och jag måste erkänna att jag misstolkade jag lite av ditt förra inlägg. My bad.

Jag håller dock fast vid att garanterat vinna (100% sannolikhet) 125kr är ett bra alternativ om man inte har grymt mycket pengar hos betfair (eller annat bolag om man letar surebets).
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat