Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-26, 08:48   #1
MrBet666

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 35
Standard

Spela med hjälp av sannolikhetsläran

Jag har spelat sedan lång tid tillbaka, jag kan inte säga att jag alltid går plus men jag har en förmåga att sätta högoddsare, Jag har flera gånger jobbat upp en rulle från några tusen till ca 10000 till 25000 på några månader för att sedan få hybris och spela bort allt på några dagar.

Senaste gången var i höstas då jag bla satte Getafe hemma mot Barcelona och Kilmarnock hemma mot Glasgow. Nu är jag tillbaka och behöver spelare som kommer med tips så att vi kan tjäna lite mer pengar.

För dig som inte vet vad sannolikhetsläran handlar om, kommer här en kort förklaring.

T ex:

Lag A möter Lag B. Lag A har inte förlorat på hemmaplan på 20 matcher. Då går jag kollar var lag B ligger i tabellen och deras formkurva. Ser jag ett spelvärde i tvåan eller x2, så spelar jag.

Självklart i varje enskild match så är det 33% chans. Men om man slår ut det på längden så kan men försöka se det mest troliga resultatet.

Sen kan statistik säga emot sig själv. Ta exemplet ovan:

Lag A har inte förlorat på Hemmaplan, de möter Lag B. Lag A har inte vunnit mot Lag B ex antal år.

Jag brukar spela mest på Premier Leauge, La Liga och Serie A. Jag tycker att Premier Leauge funkar bäst.

Ikväll så tänker jag lägga en peng på Palermo på bortaplan den raka tvåan ger ca 3 ggr pengarna. Palermo har inte vunnit på bortaplan den här säsongen och de spöade Lazio med 5-1 på hemmaplan.

Du som vill vara med och förbättra mitt spelande komma med andra sätt att tänka. Så kan vi spela matcher till högre odds och tjäna mer pengar. 'Denna gång tänker jag inte öka insatserna bara för att jag vinner. Utan ska försöka jobba upp en rulle till iallafall 30- 40 tusen
MrBet666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat