Ämne: NHL 20/2
Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-20, 07:35   #1
nausea

nauseas avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

NHL 20/2

NHL (Internationellt)
2012-02-20 19:05: Ottawa Senators ML vs New York Islanders Ö 5.5
2012-02-21 01:35 Washington Capitals ML & Ö 2,5 vs Carolina Hurricanes

(Understruket = spel jag lutar åt / nyfiken på, men ej spelat. Fetstilt = spel jag lagt.)

Dessa två matcher för natten. Lite skönt kanske, när det var tio av dem senast.

Ottawa (3-5-2) @ Islanders (6-3-1)

Spontant svårtippat, tycker jag. Vet aldrig vart jag har Islanders. Boogieteam som NHL-Gambler kallar dem, stämmer bra. De har imponerat på mig den här säsongen och jag hade inte trott att de skulle vara med och slåss om en playoff-spot. De har en bit upp, men inget är omöjligt.

Senators gjorde riktigt bra ifrån sig nere i Florida, som valde att ta med sina pappor på resan. 4-0 mot Tampa / 6-2 mot Panthers. Spezza är bra het just nu med sju poäng de senast två matcherna, varav ett hattrick mot Tampa. Någon som vet om deras farsor är med även i New York?

Anderson (2.93 GAA / .910%) i kassen för Sens. Nabokov (2.24 GAA / .925%) frisk? Annars lär vi se Poulin stå igen, då DiPietro är skadad.

Avvaktar och avstår förmodligen, men hade jag tvungen att spela något, så kanske Sens och Över.

Capitals (3-5-2) @ Hurricanes (5-2-3)

En hel del siffror och historik som talar för ett underspel i nattens möte. Caps har enbart nätat tre gånger de senaste två matcherna och snittar två mål de senaste fem. Canes har släppt till en del mål de senaste matcherna och vill säkerligen åtgärda det. Caps har vunnit åtta av de senaste tio mötena, lagen emellan och de två senaste har slutat under.

Avstår förmodligen spel här med.

Senast redigerad av nausea den 2012-02-20 klockan 17:48.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat