Mayer L. - Bellucci T.
2012-02-17 23:30 Brasil QF T. Bellucci vs L. Mayer 2 FT 2 2.110
Finns nu @ 2.11 på pinnen!!
Shiiiit vilket överodds! Argentinaren har börjat året ruskigt bra med segrar över Giraldo, Ferrero och igår Chardy. Dessa lirare är riktigt bra på gruset, och ändå har Mayer som är grovt underskattad av alla, bara förlorat 1 av 6 möjliga set. Han är otroligt skicklig på att hålla bollen i spel och är nästintill felfri varje gång han går på nät. Dessutom är han mycket stabil i serven, vilket många grus-spelare har som akilleshäl.
Han spelar grustennis i stort sett året runt. När de andra drar sig vidare för andra underlag så stannar han oftast kvar i sydamerika och spelar challenger på gruset istället. Jag gillar Mayer skarpt och nyper detta oddset rakt av.
Belluci är väldigt överskattad. Han har hårda slag, men ibland sprider han dem mer än jag sprider bollar på golfbanan en dålig dag, och då är det inte bra, det vill jag lova. Han fick igår kämpa i en tresettare mot landsmannen Mello, som inte är alls lika bra som Mayer. Dessutom åkte han i två raka mot Del Bonis förra veckan, och del bonis är betydligt sämre än Mayer.
Spelar Mayer som han gjort i föregående matcher tror jag han fixar belucci, som brukar tröttna i motgång. Oddset 2.01 är väldigt högt!
Medelinsats, 5 units.
Rekad av Chelsea4ever
(vet ej om man får saxa så här om inte så ta bort denna tråd)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|