Det må ha varit en konstig säsong på många sätt och vis men idag kom säsongens största skämt. Deltagarna i årets slam dunk tävling på all-star helgen är:
The 2012 NBA dunk contest will feature Chase Budinger, Paul George, Iman Shumpert and Derrick Williams.
Mer ointressant än så där blir det inte, ingen Griffin, Jordan, McGee, Howard eller någon annan värd och se. Skulle bli roligare att ställa in en trampolin och låta mig, eddie och vlad tävla mot varandra om vi nu skulle nå upp till korgen ens då. Skit trist va ordet, klart det blir nån dunk ändå men ingen stjärnglans vilket det är just det slam dunk tävlingen handlar om.
Dagens spel, kommer nog ta över i Portland-Clippers och så funderar jag på att köpa poäng på Boston och Pacers till en parlay. Lite sugen på under i Pacers-Nets också, känns som Frank Vogel kommer slakta laget om de är lika loja defensivt ännu en gång och här behöver de bara hålla koll på D-Will vilket de bör klara.
Kommer vänta på lite status kring spelare innan jag spelar, finns en del frågetecken i alla lag, Granger, Garnett, ett gäng i Nets, Rose och Aldridge även om det redan nu lutar åt att de senare två inte spelar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|