Det stämmer att det är jag, mars och KP som står bakom Sharps just nu.
Eftersom det bara är mars som besitter programmeringskunskaper av oss tre samtidigt som tid är en bristvara för honom i nuläget så kan vi inte bidra med något rent programmeringsmässigt, men däremot kan vi stötta projektet så gott det går.
Är ni intresserade skulle vi kunna skapa ett underforum här dit bara ni har tillgång, en subdomän typ databasen.sharps.se och ge er tillgång till FTP-kontot dit så ni kan utveckla det där till en början och sen eventuellt integreras med Sharps (eller hållas separat om ni nu önskar det).
Obs. Detta säger jag utan att ha kollat med mars eller KP så inget skrivet i sten.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|