Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-15, 16:58   #42
Asprilla

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enroth Visa inlägg
Och tro mig, snyltare kommer det finnas gott om ändå Slår vad om att några snart, om inte så redan sker, kommer gruppköpa Sharps gruppköp utav speltjänster
Hehe! Ja, det räcker med att skriva två meningar för mycket så hugger de hungriga gamarna på studs. Men det får väl inte stoppa oss?

Om databasen ska uppdateras automatiskt och suga upp all relevant information krävs nog en hel del jobb från crew här. Kunde jag fixa en sådan skulle jag förmodligen inte propagera här, även om jag kan vara duktig på att skriva ett par meningar för mycket...

Jag föreställde mig snarare en filsamling med relevant historik. Att allting uppdateras på stört under pågående säsong är jag mindre intresserad av. Det låter som en omöjlig uppgift om användare ska kunna bidra. Någon som har i uppgift att bevaka en liga får annat för sig och så vidare. Nä, min tanke var en kraftsamling för att suga historik.

En automatisk databas blir nog svår. Den måste väl ha regelbunden kontakt med extremt många servrar o.s.v. Jag tror snarare att risken för systematiska bortfall av data blir större om den ska sköta sig själv. En vacker dag byter franska fotbollsförbundets databas adress och allting strular.

Jag kanske tänker fel, men det finns en poäng med att användarna hjälps åt att samla data enligt en bestämd mall. Betaltjänster ökar dessutom oftast i priser med tiden och något sådant var inte min grundtanke.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat