Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-11, 17:50   #6
Lemasive
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bjourne Visa inlägg
En fundering jag hade såhär inför lördagskvällen... Hur gör man för att inte bli knäpp av betting? Problemet med betting är variansen, vissa dagar får alla ens bets in och då blir det såhär andra dagar går inte ett endaste in . Man (eller jag) kan bli extra nervös och sitta och reloada matchsidorna på oddsportal och hoppas på att ens bet ska gå in. Och så blir man glad när det gör det och besviken när det inte gör det. Sådana känslomässiga svängningar kan ta ganska mycket energi som man kunde använt till annat... Någon som fattar vad jag menar?
Distansiera dig ifrån dina bet, det är något som har ett förväntat utfall varför skall du titta på det. Tro mig TV-matcher eller det du gör är döden för dom flesta som spelar, till slut likt en junkie spelar man på allt för att ha något att glo på och det skall vara skoj.

Det här tycker jag är den största skillnaden mellan proffs och glada amatörer(som ändå kan tjäna bra med pengar), man kan utan problem göra annat än att glo på det man har spelat på.

När allt börjar handla om kunskap och siffror är det pure betting, resten är bara det som gör sporten så underbart dramatisk.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat