Ämne: NBA 2/2
Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-02, 14:13   #3
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25035

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Hawks? Aldrig i livet och speciellt inte mot ett loco lag som Grizz!

Gillar Warriors men kan inte bestämma mig för om jag ska låta dem skita till det för mig 2 matcher irad eller inte så får väl se vad det blir.

Portland känns bra då de inte behövde bränna något krut alls igår mot Blobcats.

Spurs-Hornets, 206 poäng när lagen möttes för ca en vecka sen, båda har matchats exakt likadant sedan dess vilket är rätt hårt, 6 matcher på 8 dagar, 4 matcher senaste 5 dagarna. Totalen ligger på 183.5 alltså mer än 20 poäng lägre än resultatet för ca en vecka sen. Här har vi nattens nöt att knäcka. Är detta en a'la Knicks-Bobcats där totalen skrek spela över men det stannade långt under eller är det en för låg lina?

Spurs har snittat 180.2 sen de möttes och har 3 av 5 över dagens lina. De två under har dock slutat med 156 och 166 poäng.

Hornets har snittat 189 sen de möttes och har 3 av 5 över dagens lina. De två under har slutat med 160 och 166.

Kanske skulle lira Under 176 @ 2.70 och Över 190 @ 2.70 för det känns som det blir 200 eller 150 här

Det verkar som man kommer få Knicks kring 3 gånger pengen och det känns intressant. Rose kommer garanterat vara bättre idag, match i Garden mot Knicks efter en kass match mot Philly, räkna med 30 från honom men vettefan om det räcker. Melo vaknade senast och Knicks är en sovande björn. Dock skulle väl Deng spela idag? Över skulle kunna vara intressant om linan är trevlig! Bulls orkar inte lira defense och Rose kommer ösa samt att Knicka kan inte lira defense och kanske fått igång lite scoring nu.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat