Ämne: NBA 2/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-01, 22:37   #18
fondell

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Tycker den linan ligger rätt bra så det är svårt. Skulle nog ta under om något. Känns som Spurs får bestämma på hemmaplan och de kan normalt inte springa ifrån Houston vilket borde innebära ett lägre tempo. Tycker Houston chanser att vinna är större än oddsen dock och tror det kommer bli tajt match där båda hamnar straxt under 100!

94-98 till Houston it is!

Det är ju livsfarligt att spela mot Rose. Men håller nog med om att Sixers ska kunna knipa denna. Hamilton är out och Sixers spelar stabilt, kommer bli hårt om Rose är bra, annars vinner Sixers enkelt. Inget spel för mig där dock för Rose är oftast bra!
Håller med, Rose är helt jävla underbar! ibland

Hamilton har tagit ett stort ansvar i försvaret från Deng och jag hoppas att det kommer synas mer idag. (han gjorde ett fantastiskt jobb mot heat)

+2 Måste ialf jag knipa, men bulls ska ha creed för att vara ett så sjukt bra lag trots sina skador. Imponerande

Citat:
Nej då, droppar in spelen i spreaden och så får det räcka med att snacka skit i tråden, tankarna buzzer beatas ändå fel atm!

VAD SÄGER DU?

Inte snacka skit i NBA-trådarna? Varför skapar vi då dem?

Senast redigerad av fondell den 2012-02-01 klockan 22:51.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat