Ämne: NBA 2/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-01, 22:03   #16
fondell

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Har varit små irriterad hela dagen och kommer hem och märker att alla spelen under dagen har förlorats pga mål i sista minuten vid ställning 2-2 och ett över 4.5 spel som missar efter att det blivit 4 mål första 30 min men sen blir det inget mer mål sista 30 trots spel mot tom bur. Humöret små irriterad övergår till åskmoln när man inser att Februari startats med 10 raka torsk och back 45.66, iaf hälften av dem har varit på ett jävla skit sätt. Motivationen är längst ner i marianergraven men iväg till gymmet och kör skiten ur sig och kommer in och tittar till här och får sig ett gott skratt och lite sug på NBA igen.

Ledtrådarna va skumma, jag fattar inte varför du krånglade till det!? Du skulle tagit denna bilden så hade alla förstått vilket lag du menade direkt:

Spoiler:

Nåväl, 10 torsk då spelar det ingen roll hur det går nu då eftersom det kan bara bli bättre och man har ju fan 28 dagar på sig att styra upp denna månaden och det ska väl inte vara så svårt.

Tog Heat redan igår, men åkte på Warriors i parlayen, och jag kommer spela Heat idag med. ATS och nerköpt spread i nån parlay möjligen. Har inte hunnit kolla så mkt mer men något till ska man väl gräva fram. Pallar inte motiveringar idag utan motiveringen för samtliga spel är att jag räknar med att ha tur idag, så jag blundar och skjuter!

Nej då, droppar in spelen i spreaden och så får det räcka med att snacka skit i tråden, tankarna buzzer beatas ändå fel atm!

Ville ju att ni skulle veta vilken jävel det var som petade mig

Får hoppas att din tur vänder nu då jag också har heat, kan ju inte satsa emot dig varenda gång

Gillar Sixers idag, hemma mot ett bortastarkt Bulls. Ett bulls som har viktiga skador denna matchen också, och ni vet säkert vid detta laget vilka det är också Deng och Lucas. Det är även osäkert om Hamilton kommer att spela, som har varit framträdande de två senaste matcherna som jag har sett.

Sixers kommer ifrån en säker vinst mot Magic som gjorde en sista push i 4Q så jag fick min spread täckt (amen) och det är Vucevic och Hawes som är borta men det är inget nytt.

Båda lagen har extremt bra ATS-trends senaste så det är nästan omöjligt att kolla på det inför dagens möte. Men jag kan posta dem för de som är intresserade.

Spoiler:

Bulls

Bulls are 5-1 ATS in their last 6 road games.
Bulls are 4-1 ATS in their last 5 games as a road favorite.
Bulls are 5-2 ATS in their last 7 road games vs. a team with a winning home record.
Bulls are 26-12 ATS in their last 38 road games vs. a team with a home winning % of greater than .600.

Philadelphia

76ers are 6-0-1 ATS in their last 7 games following a ATS loss.
76ers are 4-0 ATS in their last 4 vs. NBA Central.
76ers are 6-1-1 ATS in their last 8 games after allowing less than 75 points in their previous game.
76ers are 11-3 ATS in their last 14 home games.
76ers are 9-3 ATS in their last 12 games as a home underdog of 0.5-4.5.
76ers are 12-4 ATS in their last 16 vs. Eastern Conference.
76ers are 16-6-1 ATS in their last 23 games overall.
76ers are 10-4 ATS in their last 14 games as a home underdog.
76ers are 7-3 ATS in their last 10 games playing on 1 days rest.
76ers are 18-8-1 ATS in their last 27 games after scoring less than 75 points in their previous game.
76ers are 1-3-1 ATS in their last 5 games as an underdog of 0.5-4.5.
76ers are 1-4 ATS in their last 5 games following a S.U. win.
76ers are 1-4 ATS in their last 5 games vs. a team with a winning S.U. record.

Spelar på att Bulls har viktiga skador och inte på att Rose ska göra ett bottennapp (bäst att jag inte säger något så Lazlo inte kan slå mig på fingrarna när han gör 35 pt!)

Kan inte vänta på att Hamilton blir official(?) och har redan lagt spelet för någon H sedan. Vet inte om han har blivit det än!

Senast redigerad av fondell den 2012-02-01 klockan 22:06.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat