Ämne: NBA 30/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-30, 19:41   #16
fondell

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Jag såg att du gilla bucs inatt fondue..

Tänkte ta dom rakt av på form mot alltid darriga detroit och nu när du trycker på i samband med att jag fick -3.5 på HT så vare taget

Såg en o/u lina på 182, 3-1-1 fem senaste på den linan. Vad tror du om över?
Kan ju inte spelarna så bra så det kanske är någon storspelare skadad som håller linan nere?
Bucks HT är en rygg, men hade inte cappers spelat det så hade jag gjort det imo(kanske inte HT). Bucks hemma har denna säsongen spelat otroligt bra och slagit riktigt bra lag.

Spoiler:
Bucks are 4-0 ATS in their last 4 home games vs. a team with a road winning % of less than .400.
Bucks are 5-1 ATS in their last 6 games overall.
Bucks are 5-1 ATS in their last 6 after scoring 100 points or more in their previous game.
Bucks are 4-1 ATS in their last 5 home games vs. a team with a losing road record.

Ö/U rör jag aldrig, utan mina ö/u är endast ryggar. Men jag kan se detroit göra runt 80 pyttsar, det värsta är att deras försvar har inte varit bra senaste tiden så det brås helt på hur bucks lirar ikväll om det går ö/u.

Här har du lite statistik på ö/u.

Spoiler:

Detroit
Under is 6-0 in Pistons last 6 Monday games.
Under is 10-1 in Pistons last 11 road games.
Under is 10-1 in Pistons last 11 games as a road underdog.
Under is 5-1 in Pistons last 6 road games vs. a team with a winning home record.
Under is 5-1 in Pistons last 6 games as a road underdog of 5.0-10.5.
Under is 5-1 in Pistons last 6 road games vs. a team with a home winning % of greater than .600.
Over is 4-1 in Pistons last 5 vs. NBA Central.
Over is 4-1 in Pistons last 5 games following a SU loss of more than 10 points.
Over is 17-8 in Pistons last 25 when their opponent scores 100 points or more in their previous game.

Milwaukee
Over is 4-0 in Bucks last 4 overall.
Over is 4-0 in Bucks last 4 home games vs. a team with a losing road record.
Over is 5-0 in Bucks last 5 home games.
Over is 4-0 in Bucks last 4 vs. NBA Central.
Under is 5-0 in Bucks last 5 games following a SU win of more than 10 points.
Over is 4-1 in Bucks last 5 games playing on 1 days rest.
Under is 13-4-1 in Bucks last 18 games as a home favorite of 5.0-10.5.
Over is 6-2 in Bucks last 8 games vs. a team with a winning % below .400.
Under is 8-3 in Bucks last 11 Monday games.
Under is 21-8 in Bucks last 29 after scoring 100 points or more in their previous game.
Under is 13-5-1 in Bucks last 19 games as a favorite of 5.0-10.5.
Over is 5-2 in Bucks last 7 games following a ATS win.
Under is 16-7 in Bucks last 23 home games vs. a team with a road winning % of less than .400.
Under is 34-16-2 in Bucks last 52 games as a home favorite.

Hade nog inte rört den linan faktiskt

Är sugen på Wiz idag, Rose kan inte göra en likadan match som igår. Det finns inte, och ska vi vara helt ärliga så var det han och Hamilton som storspelade igår. Hamilton i försvaret, riktigt bra jobbat. Gibson var också helt okej men han gör för lite poäng.

Bulls vinner, men frågan är om det blir DD. Kan se 4-5 pt försprång hela matchen, men tror att wiz kan täcka spreaden.. Får filosofera lite till!
Och Lazlo erkänn, du har saknat oss det är därför du har kommit tillbaka!

Senast redigerad av fondell den 2012-01-30 klockan 21:34.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat