Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion
Jag såg att du gilla bucs inatt fondue..
Tänkte ta dom rakt av på form mot alltid darriga detroit och nu när du trycker på i samband med att jag fick -3.5 på HT så vare taget
Såg en o/u lina på 182, 3-1-1 fem senaste på den linan. Vad tror du om över?
Kan ju inte spelarna så bra så det kanske är någon storspelare skadad som håller linan nere?
|
Bucks HT är en rygg, men hade inte cappers spelat det så hade jag gjort det imo(kanske inte HT). Bucks hemma har denna säsongen spelat otroligt bra och slagit riktigt bra lag.
Ö/U rör jag aldrig, utan mina ö/u är endast ryggar. Men jag kan se detroit göra runt 80 pyttsar, det värsta är att deras försvar har inte varit bra senaste tiden så det brås helt på hur bucks lirar ikväll om det går ö/u.
Här har du lite statistik på ö/u.
Hade nog inte rört den linan faktiskt
Är sugen på Wiz idag, Rose kan inte göra en likadan match som igår. Det finns inte, och ska vi vara helt ärliga så var det han och Hamilton som storspelade igår. Hamilton i försvaret, riktigt bra jobbat. Gibson var också helt okej men han gör för lite poäng.
Bulls vinner, men frågan är om det blir DD. Kan se 4-5 pt försprång hela matchen, men tror att wiz kan täcka spreaden.. Får filosofera lite till!
Och
Lazlo erkänn, du har saknat oss det är därför du har kommit tillbaka!