Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-17, 21:52   #38
Betongbarn

Betongbarns avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: -1
Standard

Spelade inget idag förutom på minirullen men fy fan vad ledsen man blir när man tittar på Bayern matchen.

Bolagen räknar helt bort Fiorentina och erbjuder över 10.00 i odds på vinst för dom, Viola gör en riktigt stark match och är enligt mig riktigt nära att ta ledningen ett par gånger i första halvlek. Sen får Bayern en billig straff med typ 20 sekunder kvar av första, precis som det är meningen att Viola ska knäckas psykiskt. Kommer dock ut igen och gör det riktigt bra får 1-1 och håller undan utav bara fan och så gör Bayern mål, jag riktigt drog på smilgroparna framför TVn för jag såg direkt att det var DUKTIG offside, men vad fan gör domaren, eller rätt fråga kanske är, vad fan gör LINJEDOMAREN?

Sen kan man ju undra om Bayern hade fixat detta med en annan domare... är rätt säker på att de flesta friat straffen 7/10 och blåst för offside 9/10....

Har inte satsat på matchen, är varken Bayern eller Viola-supporter, men som en sann fotbollsälskare blir man ju bara less alltså

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat