Ämne: Fotboll 14/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-14, 16:09   #5
Sassa

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 337
Standard

Tror mig ha hittat ett spel med värde i. Jag brukar avstå matcher där Barcelona eller Real Madrid lirar då de vissa dagar har en exceptionellt bra dag och andra dagar där man inte känner igen dem, ska dock testa denna.

Real Madrid - FC Barcelona (Matcher spelade 14-15 januari) - 21:30

Vilket lag gör flest mål? (Fantasy 3-vägsspel) Bwin

Real Madrid 3.25 X 4.75 FC Barcelona 1.70

Mallorcas självförtroende lär ligga på topp efter 6-1 segern mot Real Sociedad och avancemang i Copa del Rey. San Moix har historiskt sett varit svårt för motståndarlag och Mallorca har endast släppt in 9 mål i de senaste 9 matcherna i Primera division. Mallorca kommer garanterat försöka "parkera bussen" mot ett Real Madrid utan Khadeira och Angel di Maria, och jag tror att de släpper in max 2 mål.

Barcelona mot Real Betis hemma på Camp Nou. Mot Espanyol var man varit väldigt ineffektiva där man endast fick ett oavgjort resultat (1-1) och i cupmatchen mot Osasuna vilade man många spelare men gick ändå vinnande med 2-1. Imorgon kommer Barcelona starta med ett ordinarie lag och jag tror att det kommer släppa. Det brukar alltid vara en mindre kraftmätning innan Real och Barca möter varandra och därför tror jag att dessa två lag verkligen är motiverade och kommer vilja spruta in mål, däremot tror jag att Barcelona kommer lyckas bäst mycket tack vare att de har hemmaplan och att de har vilat många spelare.
Sassa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat