49 matcher de kommande 5 dagarna, vi har lite att jobba med om man så vill, den saken är klar! Har redan lagt in en hel del spel men orkar inte kopiera in allt här och motivera varje utan tar lite kort om de större. Kan komma in något mer litet spel för de senare matcherna då jag håller på att gå igenom de sista nu
Tog en hel del props när bolagen släppte för 5-6 timmar sen och ser nu att i stort sett samtliga är slashade med 1.55 på Durant Ö 26 pts liret som lägst samt att Nordicbet ändrat linan på Nash från 9.5 till 10.5 ass. Båda spelen är ganska klara Durant linan är 2 poäng lägre än normalt fast det bara blir större och större chans att han sätter upp 30 poäng vilken match som helst, det är såklart fel och 1.85 är nu 1.55, talar sitt tydliga språk. En frisk Nash har vaknat och styr Phoenix som den härförare han är. 17 ass senast och 10 hade han väl efter 1 Q. Kul matchup mot Lakers och Phoenix skott börjar sitta nu, räkna med minst 10 ass från Nash som standard i framtiden om Phoenix fortsätter spela bra!
Philly lirar ligans bästa försvar atm, det måste man ge dem nu när de hållit 3 motståndare irad till 30-35 % FG. Kings satte 52 % mot Orlando och på det fick dem 97 poäng. De kan inte skjuta bättre än så och jag har svårt att se dem komma upp i höga poäng ikväll. Philly är i mitten på en B2B2B serie med 3 matcher på 3 dagar och vill inte slita ut sig, Kings spelar även dem imorgon så det vore ren idioti, för båda lagen, att köra gasen i botten. Linan är 15 poäng högre idag än igår vilket enligt mig är på tok för mycket. Sure chanserna är större idag att Philly gör typ 110 men det när nog nått sånt som krävs om denna ska missa. Kings kan inte skjuta bättre FG% än senast då de gjorde 97 poäng, de får svårt att nå 90 och inget lag når 100 poäng här då Philly inte vill ha högt tempo med 3 matcher på 3 dagar.
Wiz favoriter ikväll och det kan man ju fråga sig varför. Ja en bra natt kan de göra en hel del poäng och det kan vara inatt. Toronto är dock bättre och det här är 2 lag med klent försvar men som båda kan spela med fart och göra mycket poäng. 183.5 kan det vara när Celtics-Spurs mötts i slutspel inte när Wiz-Raps ska skjuta hej vilt och spela utan försvar. Alldeles för låg lina, båda lagen kan göra 100 speciellt när de mötts!
Tycker att både Monroe och Cousins som båda får mer och mer förtroende och har bra form ska kunna kliva över sina låga linor. Cousins hade 26 pts+rbs senast på bara 22 min pga foul problem och om han bara håller sig i skinnet ikväll så har han jätte chanser att nå minst samma stats. Monroe fortsätter att sätta upp höga siffror och 20 pts+rbs är nästan givet varje natt numera, han måste vara bra om Detriot ska hänga på Dallas och mot gamle Haywood ska han ha goda chanser att lyckas!
Inatt ska det håvas in

BOL