Ämne: NBA 9/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-09, 16:05   #8
Vlad

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Gillar faktiskt Torontos chanser inatt, Bargs ska hålla sig utanför Loves räckvid, och som sagt har TWolves STORA problem med slashers och DeRozan gillar att ta sig igenom har jag för mig. Har återigen för mig att Butler är mer av en skytt (oavsett hur dålig ) och att backupSF James Johnson kan vara kvick till korgen.

Behöver grönt ljus från Vlad, men TWolves är inte i en bra situation inatt.
Bargs som du vet en mismatch för många bigs med sitt starka mid-range skytte och han ser bra ut i år,Loves defense överskattat förutom rebounding. DeRozan har faktiskt adderat en 3-ball till den här säsongen men i första hand fortfarande en slasher och bör ha en bra kväll. Butler är bara en skytt och borde kanske inte starta men coachen gillar James Johnsons defense och hustle från bänken. Lägre tempo med half-court och mycket pick-and-rolls med Calderon annars i år och det är hans styrka som PG så det funkar.

En sak jag noterat är att Raps ger upp betydligt färre turnovers än tidigare år vilket kan vara viktigt idag då det känns som T-Wolves ger upp många (du får kolla stats på det) speciellt i den spot de befinner sig med b2b-roadies.

Gillar också Raptors chanser idag och kommer förmodligen spela när/om den går till -3 så kanske bäst att du står över då min form knappast är i zenit men alltid kul med lite basketsnack
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat