Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-16, 18:54   #11
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ryssfemman Visa inlägg
Tycker du inte att det där låter dumt själv? Att tippa på klara favoriter som ger runt 1.80 (Nottingham ikväll) känns ju snarare sunt. Där med inte sagt att Nottingham är något bra spel ikväll. Det är ju uppenbart att din teori inte håller, det är ju bara att kolla på din ROI.

Nåväl, Back to topic: Bra rek portugisen! Tar rygg
Om du tror att du vet mer än spelbolagen när det kommer till att spela 1X2 på favoriter i några av världens mest bevakade ligor så tror du fel.

Med det sagt så säger jag inte heller att jag är en vinnande spelare, hade jag velat ljuga om det så hade jag väl knappast länkat till min spreadsheet där jag visar ROI på under 100.

Beträffande min teori så vet du dock inget mer än vilka spel jag har lagt så där har du heller inget att hämta. Har ROI på 101.35 på mina rekar, vilket inte heller är speciellt bra, dock på rätt sida plus.

Du kanske bör ställa dig frågan om varför exempelvis Nottingham till 1.80 inte är rekat av någon duktig spelare ikväll? Precis som alltid är favoriten sönderspelad av public och du går inte plus på spelet i längden. Det är nog allmänt känd fakta och det kan jag påtala även om jag än så länge inte är en vinnande spelare.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat