Massa matcher, massa spel och en spännande natt framför oss. Bara B1 och B2 spel för min del dock, fanns inget som va värt B6 insats vilken är den enda tillgängliga högre insatsen i någon basket serie.
En hel del props från nattens 12 matcher, då bolagen skiljer sig ett par poäng och det är som vanligt betsson som ligger mest fel anser jag, tänker inte gå igenom allt där. Det mest anmärkningsvärda där va väl att babianen släppte Ray Allen på 20 poäng inför Bostons förra match och då spelades Under 20 pts ner till ca 1.45, han missade den matchen pga sjukdom men ska vara tillbaka inatt och babianen lägger ännu en gång Ray Allens lina på 20 poäng och den är ännu en gång nerspelad till 1.45. Varför lära av misstagen liksom? Känner dock att det inte är omöjligt att han kan ha en bra natt så kunde inte trycka av B6 där.
Arch har som vanligt varit exemplarisk i sin analys på Bobcats-Hawks och det är bara att buga och haka på, bra värde på Bobcats inatt!
Tog tyvärr Pistons innan det stod klart att deras guard duo Stuckey-Gordon skulle missa, spreaden har ökat en poäng och det kan väl gå vägen ändå.
Hann ta Bulls innan bolagen visste att Rose ska spela och de har nu svängt till favoriter vilket de ska vara.
Gordon borta igen för Hornets och Nene tillbaka för Nuggets, klasskillnad. Jack ska inte kunna streta emot hela natten här och Nuggets tar denna med double digits.
Portland imponerar och tror inte de kommer ha problem med B2B ifall Phoenix spelar som de gjort tidigare. Generös lina!
Mycket annat med men får räcka så, ni får väl fråga om ni vill ha motivering på nått!
Angående Heat imorgon så va jag själv överraskad att både Wade och Lebron inte spelade mot Hawks. -3.5 är som du säger okej om ingen spelar igen men det vore konstigt. Wade bör vara på G och Lebron va ju med på shoot around senast. Liten chans att båda spelar = linan ska vara -13.5. Stor chans att iaf 1 spelar = linan ska vara -8.5. Kommer hålla noga koll på läget här och kanske trycka av ett tyngre spel på Bwins -3.5 under natten, det känns som det kan bli jätte värde där.
BOL inatt guys!