Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting
läs på lite mer innan du yttrar dig, 19 år? vad fick du den siffran ifrån? :s hahaha
först säger du inte hade spelat över huvudtaget, sen menar du att om du spelat så hade du kört dnb united, och sen säger du att du vinner ditt bett om milan vinner med 3-0, blandade kännslor?
ska bli extra kul att se matchen nu när man fått så mycket kritik 
|
Vad Robin menar är att han inte spelar på varken 1, X eller 2, och OM han hade gjort det så hade han förmodligen valt DnB 2. Han har, precis som han tidigare sagt, spelat över 2.0 mål i matchen, så om Milan gör 3 mål så vinner han....
Du kan mycket väl sätta den här reken, Milan kan vinna idag, det håller jag med om även om jag tycker United är ett bättre lag för tillfället. Det Robin försöker poängtera är att din rek inte innehåller någon relevant information som stödjer spelvärdet i oddset du spelar.
Du har ju redan sammanfattat det hela rätt bra i ditt eget inlägg.
Citat:
men jag spelar mycket på kännsla och som jag sa i början, så är det champions league och då spelar inte formen någon roll
|
Just därför skulle jag mer vilja påstå att du mer eller mindre har köpt en lott, för om man rekar en match utan att ta reda på all relevant information har man verkligen då rekat matchen?... Detta tycker jag gäller i Champions League om något, här är oddsen från bolagen sjukt välsatta.... Men som jag sa innan, du kanske vinner, men i sådana fall är det nog inte p.g.a att du har rekat matchen korrekt utan snarare att du har flax.
Anyway, BOL!