Hej guys! Lite sen i diskussionen märker jag nu då ni redan eldat igång och eddie har redan belyst Parker props, men bra det. Som jag sa igår så ska man vara med och hugga när Betsson släpper sina linor för de är dåliga, de går på snitt/standard linor och har egentligen ingen koll alls på skador eller matchups. Idag hade jag möjlighet att vara med när de släppte, vilket man alltid kan ha nytta av.
11-5 blev det på hela 16 spel igår och det är man riktigt nöjd med.
Hängde ni med i min spread så märkte ni att det droppade in en hel del players props vid 17 tiden då bolagen började släppa och man lär hugga på dem direkt för oddsen slashas snabbt där de gjort misstagen, nu är oddsen slashade på de flesta spelen.
Jag hann få med Parker Över 13 pts och Parker Över 20 pts+ass till 1.85 på båda. Jerebko Över 17 pts+rbs och Ray Allen Under 20 pts får väl också ses som bra fynd till öppningsoddsen. Tycker också att Betsson la sig för lågt på Warriors guard duo Curry-Ellis då de båda normalt har en lina på 3-4-5 poäng högre och de andra bolagen ligger också högre, sen när Lee är tveksam så ska dessa herrar scora mer, oddsen har inte sjunkit så mycket där dock.
Angående Melo spelet så spelades det hos Betsson och inte hos NB, självklart är det en tabbe från dem eftersom de först hade Melo O/U 27 pts @ 1.85 och sen några props ner har de Melo O/U 27 pts+rbs @ 1.85. Spelet fanns kvar så länge jag kollade i ca en timme men oddset justerades. Nu ser jag att det är borta och vi får väl se hur betsson väljer att göra, om det blir void eller inte, det är ju en soklar bjudning iaf och det kan ju aldrig skada att skjuta in en slant även om jag liksom ni räknar med void, har dock hänt många gånger att betsson släpper såna här tabbar och inte voidar.
Tog Wiz +13 tidigt igår natt, tycker inte Orlando ska vara så stora favoriter. McGee va het senast och han har storleken att störa Howard även om han såklart kommer ha svårt att lyckas så finns det möjlighet, i övrigt ser jag inget större övertag för Magic. Young, Wall, Blatche ska kunna vinna sina matchups om de är bra, även om de är dåliga så är +13 saftigt.
DamageINC, det finns ingen oddsjämförelse sajt för dessa spel utan du får kolla runt på de bolagen som erbjuder player props och se om du hittar något guldkorn.
Sobofield, ska bli intressant att se vad du har att komma med angående player props.
Har lite tankar för matcherna inatt också och kommer hugga en del spel där. Dallas (som ni redan tagit upp) och Bulls känns intressant så här lite snabbt, återkommer senare med tankar och spel!