Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting
då min speldagbok heter att jag söker högoddsare så måste man våga chansa, annars får man ju inte dom höga oddsen  visst, 3-0 är inte allt för troligt, men hur många trodde att Milan skulle vända 0-1 till 3-2 mot Real madrid i gruppen? chansar man inget, vinner man inget.
era kommentarer baserar sig på historik, ta när sverige mötte costa rica i vm som exempel, enligt historiken så håller inte costa rica 0:an mot ett så "bra" motstånd som sverige och ni som kan er historik vet att matchen slutade 0-0. det är fotboll för fan, allt kan hända.
|
Är det någon som verkar basera sina spel på historik är det väl du, som motiverar ditt spel med skrällar som ligger 19 år tillbaka i tiden. Självklart kan det gå hur som helst, men det är väl ingen anledning till att det här skulle vara ett bra spel, i så fall kan man lika gärna blunda och peka på random högoddsare.
Jag tycker att kvällens match är svårtippad, men det råder ingen tvekan om att United är det bättre laget och kommer avancera till kvarten.