Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting
då min speldagbok heter att jag söker högoddsare så måste man våga chansa, annars får man ju inte dom höga oddsen  visst, 3-0 är inte allt för troligt, men hur många trodde att Milan skulle vända 0-1 till 3-2 mot Real madrid i gruppen? chansar man inget, vinner man inget.
era kommentarer baserar sig på historik, ta när sverige mötte costa rica i vm som exempel, enligt historiken så håller inte costa rica 0:an mot ett så "bra" motstånd som sverige och ni som kan er historik vet att matchen slutade 0-0. det är fotboll för fan, allt kan hända.
|
Historik är mer pålitligt än en subjektiv bedömning alla dagar i veckan. Tycker bara att reken inte är något vidare när den motiveras med att form inte spelar roll i CL, att Ronaldinho snart är världens bästa igen, att Utd bara har en målskytt, att man inte vinner något om man inte chansar och att Costa höll nollan mot Sverige.
Jag köper att du vill chansa och att du letar högoddsare, men det betyder inte automatiskt att det finns spelvärde. Spelvärde i CL kan vi nog alla glömma som KP påpekade så fint. Spelbolagen äger alla när det gäller denna turnering och evenemang som är i denna storleksordning.
Du är klart färgad av dina lagsympatier och att du har Ronaldinho som avatar ger inte mig något större förtroende i sammanhanget iaf.
Kommer inte spela på 1X2 själv, men hade jag gjort det så hade det blivit dnb Utd. Boriello saknas och att Huntelaar gjorde 2 mål mot ett bortasvagt Udinese skrämmer nog inte allt för många. Pato har väl dessutom varit långtidsskadad och lär inte vara i toppform.
Önskar dig givetvis lycka till, blir det 3-0 milan så vinner jag mitt bet så fine with me