Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-03, 12:17   #14
luntfen

luntfens avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Iphone och Android är två helt olika utvecklingsplattformar.

Själv är jag en oerfaren android-utvecklare, men jag har gått androidkurs och har över 10 års jobberfarenhet av java.
Har haft i tankarna ett tag att knåpa ihop något, och en enkel Sharps-app skulle kunna vara ett vettigt projekt.

Det är väl tiden som vanligt som kniper... ska lura lite på detta
Ja tid har man minsann inte för mycket av har jag märkt. Men om du har så mycket erfarenhet av java så ska det inte vara någon större grej o ta sig an android. Har ett par polare som skapade ett ab innan sommaren o sedan drog ner på lovet till tennerifa o hade tre spel på market när dom kom hem. Dom hade tre års erfarenhet av java (notera att jag inte kan säga något om kvaliteten på spelen..)

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Håller med, tycker du ska göra den fullfjädrad för just spreadsheetet. Läsa på forumet etc får man stå ut med med sin vanliga webläsare. Filters osv får de göra med sin vanliga webläsare med. En app för att läsa/skapa/bokföra i spreadsheetet samt få notis när nytt spel kommer vore guld
Precis vad jag hade tänkt. Sedan går det även som jag förstått implementera tapatalk i appen gratis så länge den är icke-komersiell. Men först på dagordningen är att få den att jobba bra med spreadsheeten.

MVH
Algen35 med önskan om o få byta användarnamn.
luntfen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat