San Antonio Spurs -1
Sacramento Kings +7.5
Denver Nuggets +5.5 och över 202
Spurs har imponerat stort i sina två matcher där man slog Grizzlies med 15p och Clippers med 25p. Dom möter inatt Rockets som är ett sämre lag enligt mig än båda lagen som Spurs har slagit tidigare så hoppas att dom fortsätter att spela som dom har gjort inledningsvis.
Kings vann i premiären mot Lakers för att sen torska borta mot Trail Blazers i sin andra match medans Bulls hade tur som lyckades vinna mot Lakers i sin öppningsmatch för att sen torska mot Warriors i sin andra match. Tror mycket väl att Kings kan vinna den här matchen på Hemmaplan mot Bulls som verkligen inte imponerat i sina två matcher och +7.5 känns högt här.
Trail Blazers och Nuggets har båda vunnit sina båda inledande matcher övertygande. Jag gillar dock Nuggets i den här matchen. Tror att dom kan vara bland dom fyra bästa lagen i West den här säsongen med sitt uptempo spel. Den här matchen borde det också kunna bli en hel del poäng i då Nuggets har bombat in 115p och 117p och Trail Blazers har gjort 107p och 101p i sina två inledande matcher.
Kör även några spelarprops.
Russel Westbrook under 20.5p. Han var 0-13 igår och hade inte kunnat sätta bollen om det så vore ett fotbollsmål han skulle skjuta mot så jag kör under här.
Kevin Durant över 28p. Man kan nog köra det här spelet i nästan varje match då han levererar i princip jämt. Han kommer vara MVP den här säsongen tror jag.
Ty Lawson över 14.5p. Körde det här spelet igår med och han gjorde då 15p men han gjorde hela 27p i matchen innan mot Mavericks. Tror på highscoring här och då ska Lawson kunna ta den här linen.
Deron Williams över 32.5p+r+a. Han är Nets bästa spelare och han måste leverera om dom ska ha nån som helst chans i matcherna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|