Ämne: NBA 27/12
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-27, 18:41   #3
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25037

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2011-12-28 01:35NBAAtlanta Hawks vs New Jersey Nets K. HUMPHRIES (NETS) OVER 23 PTS+RBS FT+OT 5.18 1.850

Känns som ett givet spel efter Humpens 21 poäng och 16 returer i premiären mot Washington. Han kunde hantera Blatche och McGee som är betydligt större och svårare in the paint än Atlantas mindre Horford och Smith. Okur kanske är redo att ta mer plats ikväll men Humphries borde kunna fortsätta glida under radarn och fixa en double-double utan problem och då är spelet nära på i hamn. Tror han hamnar närmare 30 än 20 utan problem inatt!

Spoiler:
En annan faktor som spelar in är att jag mobbade lemmy för han som sitt 5:e val i fantasy draften tog en kontraktslös Kris med helt oviss framtid då han mest lagt fokus på dokusåpa tjejer på senare tid, notera att detta va innan Lopez skadade sig. Lemmy har bytt ut i stort sett hela laget 3 gånger sen draften men han behöll av någon anledning Humpen. Typ dagen innan premiären skadas Lopez och så signas Humpen, han går såklart in och dominerar från start och är planens bästa spelare direkt. Nets har 4 matcher till denna veckan när jag möter Lemmy så räkna med 4 double-doubles till från Humpen innan någon ilsken person på läktaren i ilskna Cleveland i slutet av 4:e quartern sliter upp denna bilden bakom korgen när Humpen ska skjuta FT's:

Stackars Kris bryter sedan ihop med brustet hjärta och kan inte leverera längre utan kommer numera jaga Kim's röv som motsvarar två basketbollar istället för en vanlig boll på planen i NBA. Men hey, jag hade nog också hellre legat i sängen med henne än kramats med en svettig Zaza Pachulia under korgen

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat