Sett att denna fråga ofta dyker upp så jag tänkte försöka dra igång en snabbguide, hoppas den blev lättläst
Börja med att hitta knappen
Hantera Filter som finns under din statistik och över din graf enligt bild här under
Att skapa ditt filter dyker nu upp längst ner, där kommer du hitta en ruta som ser ut på följande sätt:
Här följer några exempel på hur du kan använda ditt filter, som jag gjort på bilden så filtreras nu:
Liga NHL
Bet 1 och Bet 2 (Om man t.ex. kör 2-6 systemet och vill se filter på bara Bet 1 och Bet 2, kräver alltså att du fyller i texten Bet 1 eller Bet 2 i Info rutan när du skapar ditt spel)
Samt alla matcher där jag bettat
över 4.5.
Här kommer ett långsökt användande av jokerteckenfunktionen men kunde inte komma på något bättre för tillfället.
Man kan använda jokertecken som är en stjärna (*) så låt säga att jag istället för att rygga någons spel från spreadsheet eller har hittat någon bra spelare jag vill ta spel från från någon annan sida. Så har han ett namn som är -XMarkus25153X- och du är inte hundra säker på om du skrivit hela namnet eller varit lat någon gång och bara skrivit Markus när du skriver i han som rekare på spelen så när du lägger upp ditt filter så skriver du då
*Markus* så spelar det ingen roll vad du skrivit på sidorna utan du får med alla rekare som har Markus i namnet
När du är nöjd med ditt filter så sparar du det och det hamnar i en prydlig lista till höger.
Nu för att lägga in ditt filter ska du jaga reda på det lilla plusset som du kan hitta ovanför Infoga Spel enligt bilden nedan.