Ämne: 19/12
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-19, 15:41   #3
rubbadrools

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 228
Standard

Om du snackar om 18/12 så gick det bra, körde bara 2 spel, parlay på st. louis och blackhawks sen singel på blackhawks. Har äntligen jullov så jag kan börja använda mitt spreadsheet ordentligt igen, men frågan är om man orkar/kan sätta in alla spel man lirat sen man sluta sist eller ska man starta ny... Anywho
De är samma sidor som jag använder så de kan jag rekomendera

Bruins - canadiens. Som du skrev har bruins skönt flyt atm, kross igår mot flyers, Montreal har fått ny tränare (eller ja, interim tränare som var assistant coach), är nog inte jättestor skillnad där. Montreal har några skador också : " For the Canadiens, Travis Moen missed Saturday's game while Andrei Markov (knee), Ryan White (sports hernia), Scott Gomez (groin), and Brian Gionta (lower body) are all on IR. "
Nu kan jag inte jättemkt om Montreal men vad jag har sett är Price deras bäste spelare och spelar han o Thomas så är U4.5 @2.30 lockande, för U5.5 @1.67 känns inte värt det i och med vad boston kan producera.

Finns inget som säger att Bruins förlorar denna igentligen men oddset är lite lågt imo @1.83 för rak.

Lite trends från http://www.covers.com/pageloader/pag..._trends_1.html

Canadiens are 4-0 in their last 4 road games vs. a team with a home winning % of greater than .600.
Bruins are 12-2 in their last 14 after allowing 2 goals or less in their previous game.
resten får ni titta själva.

usch va mkt det blev ^^ Se hur många mer av kvällens matcher jag orkar skriva något om :P
by the by, är ingen pro rekare så allt jag skrivit kan vara skit och onödigt för er, men det är ungerfär detta jag brukar kolla på + lite andra saker. Hoppas det uppskattas
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat