Citat:
Ursprungligen postat av wms
Lär ut korrekt spelteori? Haha, var finns dom vinnande spelarna då? Bullshit!
Du kan spela på varenda match, singlar, tripplar, fyrlingar osv. Handlar bara om att ha rätt money management.
|
Anledningen till att jag bemödar mig att svara på detta inlägg är för att den ligger under Feedback där vi är tvugna att svara. Men med ett så dåligt synsätt på spelteori får en att undra verkligen.
Som tur är så tänker majoriteten utav medlemmarna vi har precis samma sak som jag gör nu så jag behöver inte ens läxa upp någon.
Ta en titt på alla spreadsheets som finns på forumet. Nu är dessutom 80%+ dolda så de syns inte om man inte är inbjuden dit. Ge och ta är nyckelorden. Var aktiv och bidra så får du andra att bidra med dig även. Men som rent exempel,
https://www.sharps.se/spreadsheet/lista
Där har du en lista på några synliga spreadsheets Totalt har Sharps medlemmar över 11000 spreadsheets.
Vi lär ut korrekt spelteori, du hittar inte någon sådan på andra sidor. Där handlar det om poletter och guldregn samt ev- parlays.
Öppna ögonen och se all information. Rekar ska inte skapas bara för att. Rekar ska skapas när man har väldigt torrt under fötterna och vet att man hittat ett riktigt bra spel. Det är bara då man ska få andra personer att riskera pengar på sina spel. Vi plockar bort rekar som inte håller kvalitet och det är därför du ser så få "rekar" kanske. För seriöst, vem vill se en rek om att "Barcelona har gjort 3 mål i sina senaste 3 matcher. Jag spelar över barcelona över 2.5mål till 1.77x" Detta är typisk rek som åker i papperskorgen då vi andra inte har någon nytta utav den.
Du får lära dig skillnaden mellan äpplen och päron.